Маркетингийн 42 зарчим


Яагаад 42 гэж?

Энэхүү маркетингийн 42 зарчим нь өөрөө амьдралын туршилгаас урган гарсан 42 санаа гэж хэлж болно. Өөрөөр хэлбэл маркетингийн тухай онол, томоохон байгууллагуудын алдсан, оносон туршилга судалгаа гэх мэт зүйлээс гарган авсан маркетерүүдийн баримтлах ёстой 42 зарчим юм. Эдгээр 42 зарчимыг өөрийн ажилдаа тусгаж чадсан маркетерүүд бид юу хийх ёстой вэ?, юуг хэрхэн хийвэл илүү үр дүнтэй болох вэ? Гэх мэт тэдний өдөр тутамын ажилд хэрэг болох юм.Хэрэв та бүх зарчимуудыг уншиж дууссан бол зарчим бүрийг өөрчлөхгүйгээр дагаж мөрдөж байгаарай гэж би танд зөвлөж байна. Мөн та эдгээр маркетингийн 42 зарчимын тухай бусадтай нөхөрсөгөөр хэлэлцүүлэг хийн хамгийн их таалагдаж байгаа зарчимыг асууж лавлаарай. Харин одоо танд аль зарчим хамгийн их таалагдах бол...

1. Маркетингийн үйл ажиллагааны үр дүн борлуулалтын мэдрэгдэж байх ёстой.

Маркетинг бол хүмүүсийн анхаарлыг өөр дээрээ татаж тэднийг худалдан авалт хийхэд ятгах ухаан байх ёстой.

Маркетинг бол маш бүтээлч үйл ажиллагаа. Маш олон хэлэлцүүлэгээс та ингэж сонсож байсан байх тэр ч мэдээж. Одоо үед маркетингийн үйл ажиллагааг бараг бүгд бүтээлч болон гайхалтай сайн байх ёстой гэдэгт дуу нэгтээгээр хүлээн зөвшөөрч байна. Ихэнх томоохон байгууллагуудын СЕО буюу удирдлагууд тэдний маркетингийн баг бараа бүтээгдэхүүнийг худалдаалахад нь дэмжлэг үзүүлдэг байх хэрэгтэй хэмээн үзэж байна.
Олон маркерүүд маркетингийн компанит үйл ажиллагааг сайн зохион байгууллах нь зөвхөн тухайн өдрийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх гэж ойлгодог гэвч энэ бол тийм биш. Хэрэв та маркетингийн компанит ажил зохион байгуулах гэж
байгаа бол нэг удаагийн худалдан авалт биш дахин худалдан авалт буюу үнэнч хэрэглээг бий болгохын төлөө зохион байгуулах хэрэгтэй. Таниас танай байгууллагын удирдлагууд ийм л үр дүнг хүсч байгаа нь мэдээж.

Эцийн үр дүнд таны явуулсан маркетингийн үйл ажиллагааны үр дүн байнгын борлуулалтанд байнгын борлуулалтанд үргэлж мэдрэгдэж байх ёстой. Энэ үр дүн сайн эсвэл муу гарах нь зөвхөн маркетер таниас л шалтгаалах зүйл юм.

Wall Street-ийн олон нийтийн үйл ажиллагааг хэрхэн амжилттай хийдэгийг бодож үзэцгээе. Тэдний хийсэн маркетингийн үйл ажиллагаа шууд борлуулатанд нөлөөлж байдаг. Энэ байдал нь удаан үргэлжилж урт хугацааны байнгын худалдан авалтыг бий болгодог. Энэ ч утгаараа тэд одоог хүртэл Дэлхийн томоохон брэнд худалдааны төв болоод байна. Тиймээс ямар ч маркетинг борлуулалтыг дэмждэг байх хэрэгтэй. Тиймээ энэ хэцүү боловч боломжгүй зүйл биш юм.

Жишээ нь: Та санж байгаа бол T-Mobile корпораци Англи улсын ливэр пүүл хотын Метроны зогсоолд явуулсан олон нийтийн арга хэмгээ маш бага зардалаар буюу хэдхэн хүн л хийсэн шүү дээ. Харин үр дүн нь нэг л хоромд маш олон хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлээр нэгэн зэрэг цацагдах ухаан юм. Хэрэв тэнд юу хийснийг мэдэхийг хүсэх юм бол мэдэгдээрэй. Дараа зарчим 2-г оруулах болно танд амжилт хүсье.

0 comments:

Followers

About this blog